רובד ה DNA         (עבר)


ה-DNA האנרגטי מורכב מארבעת היסודות ממש כפי שה- DNA הביולוגי מורכב מארבע אבני הבניין ATGC.

הליבה המרכזית משתמשת במודל ה-DNA האנרגטי על מנת להמחיש את השלכת השדות האנרגטיים של נשמת-העל המתגלמת במרחב ארץ. במרחב הקוסמי נשמת-העל הינה שדה רוטט ברטט גבוה ובתוכו מוגדרת נקודת תאחיזה המהווה את ליבת המהות של הנשמה. בהשתלשלות למרחב ארץ, לרטט נמוך ודחוס, נדרשות מערכות תרגום וממשק ואלו הם רובדי ה- DNA.

הרבדים הללו מתוארים כעורקי תעבורת נתונים, בין השכבות השונות, שהם למעשה שדות אנרגיה השונים זה מזה בתדרם, בצפיפותם ובמידע התודעתי אשר הם מכילים. השדות קוטלגו ומוספרו לעשרה רבדים שונים המשמשים במלואם במהלך מודול הרביעי של התכנית.

למעשה קיימים תריסר רבדים כאשר הרבדים 11 ו-12 הינם רבדים האמונים על תהליכי ההתמרה ההופכית מרוח לחומר, מאנרגיה תיאורטית לאנרגיה ברת יישום.

לכל אחד מרובדי ה-DNA  יש את הצביון האופייני לו.

המבנה של הסליל הכפול נוצר באמצעות הקטבים, כך שבעידן הישן, בו קיימים שני סלילים, נוצרו שמונה קומבינציות של יסודות וקטבים (אש חיוב ושלילה, אויר חיוב ושלילה, מים חיוב ושלילה ואדמה חיוב ושלילה).

במעבר לעידן החדש אנו נדרשים ליצר נקודת תאחיזה שמהווה נקודת התיחסות שונה, מייצבת. כאשר נקודת התאחיזה נבנית נוצר מצב של "שילוש קדוש"  פלוס, מינוס ומוקד=אמצע ובכך נוצרות קומבינציות של 12 הפועלות במצב של ויסות השוואתי.


כל אחד משדות ה- DNA, שונה ומגוון ברטט ובציביון.

ההתגלמות הגבוהה של ליבת המהות ונשמת-העל מאופיינת בתדר גבוה, שתרגומו למרחב ארץ מתבצע בעזרת התבנית (עשרת רובדי ה-DNA המכילים צביון תודעתי)והצלם (המטען הגנטי האישי הטמון בתוך הצביון הכולל של כל רובד ורובד).

DNA הבסיס, הינו הדחוס ביותר והוא מורכב ממבנים מולקולרים בדומה ל-DNA הגבוה אך בדחיסות שונה.


המבנה האנרגטי של האדם בעידן החדש דומה למבנה של נשמות-העל: שדה מאוחד סביב נקודת תאחיזה.

ההכרות עם רובדי ה-DNA, השמשתם המליאה והיכולת להכיל בהדרגה את התודעה הטמונה בהם, הינם חלק מתהליך אבולוציוני מופלא, אשר בו צועדת האנושות לקראת צלם ותבנית חדשים, עתידניים.

ההשמשה מאפשרת תקשורת בין ממדית בין האדם, כהתגלמות הולוגרפית המתקיימת במרחב ארץ, לבין רמת נשמה.

תקשורת זו מתבססת בהדרגה ומאפשרת לייצוג הנמוך הטמון באדם, למודעותו ונפשו של האדם, להכיל את התודעה הטמונה ברובדי ה-DNA ולתפיסת האדם ומחשבתו להכיר את התכנות של כל רובד ורובד.

תהליך חניכה שכזה מאפשר לאדם לפעול בצורה יזומה למשיכת מידע מן ה-DNA האנרגטי ולהיות שותף פעיל אל מול רמת הנשמה.


בנוסף, מקושרים רובדי ה-DNA לחלקים הבין ממדיים של האדם אשר יוצרים חווית התפתחותית מקבילה בממדים גבוהים יותר (10 ממדים, עשר ספירות, המקושרים למרחב ארץ). קישוריות זו גרמה לתלות מוחלטת בממדים.

השפעה זו באה לידי ביטוי באסטרולוגיה (גלגל המזלות) ובנומרולוגיה המשפיעים על מרחב ארץ ועל הצביון האנושי אישי של כל אחד מאיתנו.

נקודת הקצה של הנשמה אשר באה לידי ביטוי בעולם ארץ כבן אנוש הייתה בעידן האדמה ממוסכת ובעלת כוחות השפעה ובריאה מונמכים. מכורח כך היה האדם תלוי בהשפעות חיצוניות וכפוף להן. תלות זו יצרה חולשה, הישרדות, פחד וחוסר אונים.

בהתנתקותנו מהשפעת הממדים השונים, אנו מתקרבים לאבולוצית העידן החדש, האדם מהווה יחידה עצמאית בעלת יכולת בריאה מועצמת הפועלת מתוך זיקוק נתונים המקושר למהות הגבוהה.


שפת הבריאה מאת: ד"ר אלי שפרכר, מחלקת עור, ראש המעבדה לדרמטולוגיה מולקולרית, המתמקדת בחקר מחלות עור תורשתיות, הקריה הרפואית רמב"ם

 התכנית להכשרת שליחים, הפשטות שבאלוהות מודול 4 – הליבה המרכזית רובדי ה-DNA האנרגטי, באמצעות נילי בכר